som små barn,utan stövlar

jaah, då va man hemma : D sjuukt kuul dag! :D försöka berätta koort o enkelt :D vid 10 stack jag o madde te nina, va där lite, sedan stack vi ut, det hadde ju regnat, så va de massa vattenpölar, jag o nina stack ut barfotaöver vägeen xd hahhha joo, plasska i pöölar med bara fötter som en liten unge, så spelade vi inn lite :D , ska se om de e nårra ja kan lägga in här : D jaah sen mötte man josse vid skoolan, så stack vi hem te nina o lämmna hennes saker : D sen stack vi ut, trroor ja , haha seen kom christine o så, sen gick vi ut, och när vi satt där på fiilteen så böörja de spööregna, vi hadde ett paraplyy, och vi va 5 personer, hahah lyckat, asså vi såg ut som värrsta luffarna, meen ja xd senare stack vi o kööpte godis o satte oss vi kullen, pallade äpplen, hah jag skulle kasta mitt men de råka komma övver vägen vid bilarna oobbs : s jajja, sjuukt ball da hade ja, imorrn bäär de av te malmöfestvalen : D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker du om min dagens outfit ? kika gärna innn i min blogg o komentera :) eller bara läs nyfiken på vad just du tycker



www.pannas.blogg.se

2008-08-14 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0